loading...
سرگرمی و تفریح ایران زد
منوی تبلیغات سایت
آخرین ارسال های انجمن
PARSA_WOLF بازدید : 547 سه شنبه 1392/02/03 نظرات (0)

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین، یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟

گفتم:پـَـَـ نــه پـَـَــــ

اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

.

.

.

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید، میگه پیاده میشی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ

میخوام باد لاستیکا رو چک کنم!

.

.

.

رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟

میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

برا سردردش میخوام!!!

.

.

.

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟

میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!

.

.

.

کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه کمرت درد می کنه؟

گفتم :پـَـَـ نــه پـَـَــــ

می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.

.

.

.

داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای میکنیم. اومده میگه جدی حال میده؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم.

.

.

.

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ

من می‌خوام لیس بزنم !

.

.

.

رفیقم شمارمو می خواست، گفتم: یادداشت کن ۰۹۳۲ گفت : تالیا داری؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد!!!

.

.

.

به یارو راننده میگم. آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره… میگه، به سلامتی مسافرین؟…

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش

.

.

.

تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟ میگه میخوای خودتو بشوری؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال

.

.

.

دارم از گرما میمیرم، خودمو مثله چی دارم باد میزنم. بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم

.

.

.

دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون، اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!

.

.

.

رفتم سم بخرم واسه سوسک، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!

.

.

.

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

.

.

.

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

فوت کن، قطع کن

.

.

.

زنگ زدم ۱۱۵، میگه آمبولانس میخواین قربان؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

یه پلیس ۱۱۰ میخوام، بقیش هم آدامس بدین!

.

.

.

به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

دارم میرم اونجا دوش بگیرم

.

.

.

یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست. باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن در بیاد

.

.

.

مگس کش دستمه. مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن

.

.

.

حواسم نبود با صورت رفتم تو در. یارو میگه ندیدیش؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ

من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید شارژ ... ایرانسل | همراه اول | تالیا |
خرید شارژ ... ایرانسل | همراه اول | تالیا

شارژ همراه اول شارژ تالیا شارژ رایتل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بخش سایت مفید است؟
    نظرتون در مورد سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 898
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,037
  • بازدید ماه : 8,618
  • بازدید سال : 71,405
  • بازدید کلی : 1,301,304